6 Haziran 2013 Perşembe

Mercedes'te sakso çeken türk liseli

AZGIN LİSELİ KIZ BMW MARKA ARABADA ORAL ÇEKİYOR GİZLİ KAMERA KAYITTA

Azgın liseli kızı zengin züppe sevgilisi okuldan arabasıyla alıyor mini etekli kız arabaya bindikten sonra ormana gidiyorlar ve liseli kızla sevişmeye başlayan adamın yarağını avuçlayan azgın liseli kızımız arabanın içinde çılgınca sakso çekmeye başlıyor, aşkım ağzına boşalmak istiyorum diyor ve azgın liselide evet aşkım bende döllerini yutmak istiyorum diyor saksoyu çektirirken eteğin altındanda taze ve körpecik liseli amcığını parmaklıyor.. Olanlar oluyorr

http://vk.com/video-49744466_164440407?hd=1&t=1s

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil